.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از موازي كاري در مازندران

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از موازی کاری در استان انتقاد و آن را به نفع هیچ کسی ندانست.

آیت الله علی معلمی در پنجمین شورای راهبری صنعت و معدن مازندران در نمایشگاه بین المللی واقع در قائمشهر با اشاره به اینکه تقابل در هر زمینه ای طرفین را متضرر می کند، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی تنها راه موفقیت هر مجموعه ای است.
امام جمعه قائمشهر با اعلام اینکه نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر 12 سال پیش توسط وزیر بازرگانی وقت کلنگ زنی شد، تصریح کرد:‌با وجود این سابقه و با توجه به اینکه مصوبه دولت نیز می باشد، سزاوار نیست که این نمایشگاه هنوز کامل نشده برای نمایشگاه دیگر در شهر دیگر هزینه شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه موازی کاری در استان به نفع هیچ کس نیست، گفت: عدم فعالیت گروهی و منطقه گرایی از مهمترین عوامل عقب ماندگی مازندران است.

به گفته وی، احداث خودروسازی در بابل، دیزل سنگین در آمل، پالایشگاه در شهری دیگر و مراکز اقتصادی دیگر نشان از توجه دولتمردان به همه نقاط است و نباید همه امکانات در ساری به علت مرکز استان بودن مستقر باشد.

فرماندار شهرستان قائمشهر نیز با تاکید بر اینکه دولت اثبات کرده که دولت کار و تلاش است، گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان قائمشهر هر گونه حمایت لازم را از سرمایه گذاری و صنعتگران انجام می دهد.

حسن قلی زاده قرار داشتن نمایشگاه بین المللی مازندران واقع در قائمشهر در کنار هتل، جاده ترانزیت، دانشگاه و در آینده ایجاد بیمارستان خصوصی و سد لاستیکی بر روی رودخانه را از مزیت های این نمایشگاه اعلام کرد و افزود:‌ وجود نمایشگاه خوب در استان موجب پویایی صنعت و بازار هر استانی می شود.

وی همچنین خواستار استقرار اداره صنایع و معادن در شهرستان قائمشهر شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.